
Een op de vier Nederlanders is een ‘sollicitatieshopper’
Ruim een kwart van de Nederlandse werknemers (26 procent) geeft wel eens toe te solliciteren om hun eigen marktwaarde te…
Meest recente artikelen

In periode 7, ofwel week 25 – 28, is het aantal uitzenduren met 7% toegenomen en steeg de omzet met 8% ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar.

Uitzendorganisatie Randstad neemt voor 387 miljoen euro zijn Amerikaanse branchegenoot Monster Worldwide over. Randstad is vooral geïnteresseerd in Monsters technologie om werkzoekenden aan werkgevers te koppelen. Het bedrijf is in Nederland vooral bekend van vacaturesite Monsterboard.
Vanwege de nieuwe regelgeving voor de WGA in 2017 sturen verzekeraars nu de eerste offertes van WGA-verzekeringen naar hun klanten. Uit een vergelijking van die offertes blijkt dat in de premies grote verschillen kunnen voorkomen. Dat vraagt, zeker ook bij uitzenders, om een goed marktonderzoek.

De samenstelling van de jury van de Uitzendondernemer van het Jaar Award is bekend. Met deze nieuwe award willen de organiserende partners ABN AMRO, Flexmarkt en WePayPeople het ondernemerschap in de flexbranche helpen ontwikkelen. De uitzendondernemingen die het best presteren en zich het best hebben ontwikkeld in hun marktgebied maken kans op een van de drie awards.